[Gelistirici] Cyclic Complexity Of PiSi

Barış Metin baris at pardus.org.tr
7 Eki 2006 Cmt 21:59:07 EEST

07 Eki 2006 Cts 21:42 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> 07 Eki 2006 Cts 21:39 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:

> Gördüğüm kadarıyla bilakis farkında ve onlarıda takip ediyor :)

Tamam, ben ezbere konuştum zaten :). What the Bleep'i seyredince neden kodu
ezberimdeki gibi gördüğümü de anlamış oldum ;).

Bu araç kabul edilebilir bir sonuç üretiyor o zaman. Bu yöntem ile (cylic
complexity'i minimuma indirmeye çalışmak) çalışmanın çok da doğru olmadığını
okumuştum vakti zamanında ama yine de anlamlı bir veri oluyor elimizde.