[Gelistirici] Bugzilla çevirilerini kim yapıyor?

Barış Metin baris at pardus.org.tr
6 Eki 2006 Cum 12:44:27 EEST

06 Eki 2006 Cum 12:52 tarihinde, Koray Löker şunları yazmıştı:
> ve son olarak Ahmet'in (ne iyi edip) hatırlattığı bir de çok dil desteği
> ihtiyacımız var.
>
> Hollandalı gönüllü grubumuzun çabaları yakında başka geliştiricilerin de
> aramıza katılmasını sağlayacaktır diye düşünüyorum. Hata takip sistemini
> onların da katkısına açmak işimize yarayabilir. Hatta eğri oturup doğru
> konuşalım, Türkçe hata takip sisteminden kırk kere daha çok işimize
> yarayacaktır.
>
> Tartışmayı biraz da bu eksene çeksek mi hakikaten?

Bu bence de önemli bir konu. Hata takip sisteminin ötesinde şu geliştirici
listesinde konuştuklarımız da önemli. Koray'ın da dediği gibi yeni katılan
geliştiriciler için de iyi bir kaynak olacaktır projenin gidişatı hakkında.

--
Barış Metin