[Gelistirici] Bugzilla çevirilerini kim yapıyor?

Ahmet AYGÜN ahmet at pardusman.org
6 Eki 2006 Cum 01:05:12 EEST

05 Eki 2006 Per 17:41 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:
> Eğer şu anda çeviriler kimsenin üzerinde değilse Türkçe listesinde bir
> duyuru yapalım ve yeni sürüm için çevirilerin güncellenmesini isteyelim.
Çağrı, bugzilla, yerelleştirme derken birşeyi daha unuttuk. Onu da ben sorayım
(bunun için büyük ihtimalle sağlam bir sopa yiyebilirim) Türkçe bilmeyen
kullanıcıları gözardı etmeye devam mı edeceğiz? Hata raporu girmesin mi
adamlar?

--
Ahmet AYGÜN - ahmet~pardusman.org