[Gelistirici] Bugzilla çevirilerini kim yapıyor?

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
5 Eki 2006 Per 19:40:31 EEST

05 Eki 2006 Per 18:24 tarihinde, Bahadır Kandemir şunları yazmıştı:
> :set gaz on
>
> paketler.pardus.org.tr için django'lu bir uygulama yazıyorum. repo'yu
> tarayıp db'deki paketleri güncelleyen bir betik ve depoları/paketleri
> gösteren basit birkaç sayfadan oluşuyor. paketler tablosuna bağlı raporlar
> modülü ve django'nun comment sistemi ile basit bir hata takip sistemi
> yazmak zor olmaz.

Bunu (paketler.pardus.org.tr) yazma, ilk boş vaktimde buildfarm için gui
yazacağım o zaman ikisini birleştiririm, service ve firewall manager seni
bekliyor onlara koş, djangoyla sonra çoş

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/