[Gelistirici] Bugzilla çevirilerini kim yapıyor?

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
5 Eki 2006 Per 18:24:59 EEST

05 Eki 2006 Per 18:17 tarihinde, Koray Löker şunları yazmıştı:
> 05 Eki 2006 Per 18:03 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:
>
> Bugzilla yerine daha kullanışlı bir araç? django anahtar kelimesi ile
> birlikte kullanıldığında bir çağrışım yapıyor mu, ben tamamen yanlış mı
> anlamışım o muhabbeti?

:set gaz on

paketler.pardus.org.tr için django'lu bir uygulama yazıyorum. repo'yu
tarayıp db'deki paketleri güncelleyen bir betik ve depoları/paketleri
gösteren basit birkaç sayfadan oluşuyor. paketler tablosuna bağlı raporlar
modülü ve django'nun comment sistemi ile basit bir hata takip sistemi
yazmak zor olmaz.

çağlar, boşver django'lu fotoğraf galerisi uygulamasını, alem hata takip
sistemi görsün.

:set gaz off