[Gelistirici] screenkast ve bağımlılıkları hakkında

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
4 Eki 2006 Çar 19:12:15 EEST

04 Eki 2006 Çar 17:10 tarihinde, Ertuğrul Erata şunları yazmıştı:
> selamlar
>
> kde-apps.org dan screenkast ve bağımlıklarını paketleyip contrib/pisidepoya
> attım.
> http://kde-apps.org/content/show.php?content=41938
>
> ancak şöyle bir durum ortaya çıkmaktadır: xorg paketi içerisinde olması
> gereken libGL.la yoktur. bunu hata olarak bildirdim.(3650 nolu hata )
>
> bu dosyanın istenen yerde olmamasından dolayı libinstrudeo (screenkast
> bağımlılığı derlenmekteydi. bunu programın istediği yere elle kopyalayınca
> sorun çözüldü. ancak xorg paketinde Additionalfiles olarak gitmesini
> [...]

Birşeyleri yanlış yapıyor olmayasınız, AIGLX'i playground deposuna
gönderdiğimde ekran yakalamk için uygulama ararken screenKast ve deplerini
elimle sisteme kurup uygulama işime yaramayınca silmiştim ve böyle bir sorun
hatırlamıyorum?

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/