[Gelistirici] screenkast ve bağımlılıkları hakkında

Ertuğrul Erata ertugrulerata at gmail.com
4 Eki 2006 Çar 17:10:20 EEST

selamlar

kde-apps.org dan screenkast ve bağımlıklarını paketleyip contrib/pisidepoya
attım.
http://kde-apps.org/content/show.php?content=41938

ancak şöyle bir durum ortaya çıkmaktadır: xorg paketi içerisinde olması
gereken libGL.la yoktur. bunu hata olarak bildirdim.(3650 nolu hata )

bu dosyanın istenen yerde olmamasından dolayı libinstrudeo (screenkast
bağımlılığı derlenmekteydi. bunu programın istediği yere elle kopyalayınca
sorun çözüldü. ancak xorg paketinde Additionalfiles olarak gitmesini istenen
yere kopyaladığımda derlenme olmadı.

Dün pardus kanalında bu pakete başlayacağımı görkem çetin e söyleyerek
başlamıştım. bu konuda deneme yapacak olan olursa sevinirim.

kolay gelsin