[Gelistirici] Package-Manager'da iptal fonksiyonu ve ComarJob'ları

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
3 Eki 2006 Sal 14:39:11 EEST

03 Eki 2006 Sal 13:45 tarihinde, Faik Uygur şunları yazmıştı:

> Şu anda package-manager comar aracılığı ile pisi işlemlerini
> gerçekleştirebiliyor. Her System.Manager.* çağrısı için comar yapısı
> gereği bir ComarJob process'i oluşturuyor, process işini bitirdiğinde
> de package-manager notify mekanizması aracılığı ile haberdar ediliyor
> ve yapması gerekenleri yapıyor.

Şimdi baktım da, finished() kısımları çok gereksiz olmuş, fonksiyon bitince
zaten result dönüyor çağrıdan, üstelik return "blah" ile değer de
döndürülebiliyor. Notification ya süreç boyunca olan işler için, yada bağlı
olan diğer programların da takip etmek isteyebileceği işler için.

> Comar'ın şu anki yapısı "yap dediğim işi sonlanmadan bitirmemi
> sağlayabiliyor mu?" Eğer sağlayamıyorsa, bunu yapabilmek zor mudur?
> Mantıklı mıdır? Başka ne gibi çözümler olabilir? Önerileriniz nelerdir? :)

ComarJob'a ctrl-c yollayacak bir çağrı ekleyebilirim kolayca, yeterli olur mu?
Betik ctrl-c alınca ya exception ile sonlanır, ya da sinyali handle etmek
istiyorsa yaptığı işlem kesilip, ilgili handler fonksiyonu çağrılır.