[Gelistirici] Package-Manager'da iptal fonksiyonu ve ComarJob'ları

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
3 Eki 2006 Sal 13:45:41 EEST

Merhaba,

Şu anda package-manager comar aracılığı ile pisi işlemlerini
gerçekleştirebiliyor. Her System.Manager.* çağrısı için comar yapısı
gereği bir ComarJob process'i oluşturuyor, process işini bitirdiğinde
de package-manager notify mekanizması aracılığı ile haberdar ediliyor
ve yapması gerekenleri yapıyor.

(Daha önce konuşulduysa eğer haberim yoktu kusura bakmayın.)
Yukardaki durumda görüldüğü üzere iptal et denildiğinde olması beklenen
aslında ComarJob'ın işini tamamlamadan sonlanması. Çünkü iptal ettiğimiz
işin kendisi aslında ComarJob. Bunu yaptığı takdirde de artık comar'ın bir
şekilde "tamam ben bu işi sonlandırdım" diye package-manager'ı haber
edebilmesi gerekiyor tabii ki.

Comar'ın şu anki yapısı "yap dediğim işi sonlanmadan bitirmemi sağlayabiliyor
mu?" Eğer sağlayamıyorsa, bunu yapabilmek zor mudur? Mantıklı mıdır?
Başka ne gibi çözümler olabilir? Önerileriniz nelerdir? :)

Saygılar,
- Faik