[Gelistirici] bir de navratilova vardi

Gökmen GÖKSEL gokmen at pardus.org.tr
28 Kas 2006 Sal 13:22:38 EET

28 Kas 2006 Sal 12:53 tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Merhaba,
>
>  Pardon ne oldu, ne olacak?
>
>  Bugun baktim, kendimi kaydettim. Insancil olmayan REGISTER_OK,
> ACTIVATION_MAIL_TITLE, ACTIVATION_OK gibi mesajlar aldim.
Geçenlerde yaklaşık bir ay önce kendisine dil desteği eklemiş idim sonra da
pek bakamadım en yakın zamanda ilgileneceğim.Tamamlanmamış dil desteği
yüzünden o mesajlar ;)

Hemen el atabilecek bir gönüllü var ise yardıma hazırız efenim ;)
Smarty problemi desem belki Doruk adlı Pardus kişisi birşeyler düşünür :)

--
Gökmen GÖKSEL