[Gelistirici] bir de navratilova vardi

Koray Löker loker at pardus.org.tr
28 Kas 2006 Sal 13:05:41 EET

28 Kas 2006 Sal 12:53 tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
>  Hazir pardus-kullanicilari listesi test cemaati haline gelmisken o
> islev simdi hayata gecirildi gecirildi, sonra zor olur gibime geliyor.
Ben kullanıcılara duyurmadan önce mümkün mertebe içerik oluşturmuş olalım diye
hep ertelemiştim, ama kimsenin bir şey yazdığı yok hakikaten... hem PK
listesi de iyiden iyiye cemaat oldu, oradaki ilk üç-dört donanımla
karşılaşanlar "pek donanım desteği yokmuş" duygusuna kapılır mı diye
tırsmıştım, liste üzerinden duyurup doldurduğumuzda bu sorun yaşanmaz...

Ancak Ekin'in oradaki bilgilerin -test ederek olmasa da- ifadeleri açısından
bir üzerinden geçmesi iyi olur. Atıyorum multimedya tuşları çalışmadığı için
laptop çalışmıyor diye mi girildi yoksa oradaki diğer seçenekler arasından
uygun olan mı seçildi gibisinden...

Ben yardıma hazırım bu işin koordinatörlüğünü üstlenecek vatandaşa... Bir de
tabii gökmen motorun hatalarını düzeltirse hoş olur..

--
Koray Löker
/// Özgür işletim sistemi: http://www.pardus.org.tr ///