[Gelistirici] Fstab-Manager

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
27 Kas 2006 Pzt 13:49:06 EET

27 Kas 2006 Pts 12:41 tarihinde, Koray Löker şunları yazmıştı:
> 27 Kas 2006 Pts 12:19 tarihinde, Gürer Özen şunları yazmıştı:
>
> *-manager demişken, Türkçelerini de *-yöneticisi standart ismiyle yazsak
> ya... "program ekle çıkar, güncelle, kahve yap"
> yerine "program/paket-yöneticisi"

Bu konuda süper uzun bir threadimiz vardı, paket ne demek kullanıcı ne anlasın
tadında..  Aradım ama bulamadım, siz arşivinize bakınız :-)

> "kullanıcıları sev, okşa, ara sor"
> yerine "hesap/kullanıcı-yöneticisi"

O zaman ben tartışmanın hangi tarafındaydım hatırlamıyorum ama bana da batmaya
başladı bu uzun isimler...
--
Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr>

... ben seni iskambil destesinde bulmadım ki şansıma küseyim - ömer
    [yeditepe istanbul]