[Gelistirici] contrib deki paketler

ertugrulerata ertugrulerata at gmail.com
27 Kas 2006 Pzt 10:56:17 EET

Selam

contrib svn deposuna son haftada eklediğim programlarla ilgili olarak
raporumdur.

1.abakus http://kde-apps.org/content/show.php?content=16751 ilginç küçük bir
program pi ,e ile işlemler yapılabiliyor, sin,cos ile de. çeviri ihtiyacı
var.
2.rapidsvn http://rapidsvn.tigris.org/ temelde wxGTK kullanan bir subversion
client i yerimi özelliği falan da var programı bir haftadır test ediyorum.
gayet kullnışlı çevirisi yapılırsa depoda yer amasını teklif ediyorum. kdesvn
derlenmiyor bir türlü,esvn de bende problemli
3.qtiplot http://soft.proindependent.com/qtiplot.html . veri analiz ve çizim
programı, liborigin ve qwtplot3d bağımlılığı var. aslında muparser ve qwt in
headerlerine de ihtiyac duyuyor ancak onları kaynağa eklemiş geliştirici. GPL
bir program. depoya girmesini teklif ediyorum.
bu arada muparser ve qwt ile de ilgilenmek istiyorum. qwt LGPL lisanslı,
muparser de MIT1 imiş.

ltsp-utils i de paketledim ama daha ileri gitmek için ciddi yardım almam lazım
ağır gidiyor. Erdinç bey kızmasın.