[Gelistirici] /etc/skel

UGURFIRAT ugurfirat at sunobis.com
24 Kas 2006 Cum 12:27:31 EET

24 Kas 2006 Cum 00:21 , S.Çağlar Onur :

geliştirici listesine mesaj atamadığım / atmak istemediğim için burada sorayım
istedim 1.1 kararlı sürüme veya 1.1Beta3 e pisi up ile geçecek kullanıcılar
sistemi yeniden başlattıklarında kaptan ı göremiyecekler ( en azından bu güne
kadar kaptanı ilk kurulum hariç göremedim ) bu konuda kaptanın her versiyon
güncellemesinde tekrar ilk açılışta çalışacak durumu getirmek gerekirmi ?

kolay gele