[Gelistirici] package-manager segfaultlar

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
25 Kas 2006 Cmt 21:57:58 EET

25 Kas 2006 Cts 21:49 tarihinde, Faik Uygur şunları yazmıştı:
> 25 Kas 2006 Cts 21:43 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
>
> Sürekli ben de tekrarlayamıyorum ama çok basit bir iki işlem sonrasında
> oldu. Tekrarlatabilmek için uğraşayım biraz daha.

package-manager açın. Kurulu paketler'den device-mapper seçin. Başka bir
pakette olabilir belki ama bunun rev-depleri, sayısı filan da etkili
olabilir. Sepeti aç, kapat, sepeti aç, kapat, sepeti aç.... 5. ya da 6. cı da
segfault alıyorum. Tekrarlayabilen? Yeni kdelibs ile deneyecem birazdan.

- Faik