[Gelistirici] package-manager segfaultlar

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
25 Kas 2006 Cmt 21:49:45 EET

25 Kas 2006 Cts 21:43 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Şu an buildfarm ile sync durumdayım ben, özel olarak yapmamı istediklerin
> neler, tekrarlamaya çalışayım?

Sürekli ben de tekrarlayamıyorum ama çok basit bir iki işlem sonrasında oldu.
Tekrarlatabilmek için uğraşayım biraz daha.

Bugün 3 üncü defa başıma geldi. Şu bugzilladaki reverse-dependency amcanın
dediklerine bi  bakayım, şunu sepete ekleyince bakalım neler kalkıyomuş filan
deyip sepeti kapatınca geldi başıma mesela. Yine benzer bir iki ufak sepete
ekle çıkar işlemi ile.

- Faik