[Gelistirici] Paket Araması İçin Web Arayüzü

Ahmet AYGÜN ahmet at pardusman.org
25 Kas 2006 Cmt 08:05:46 EET

Merhaba

24 Kas 2006 Cum 22:04 tarihinde, Eren Türkay şunları yazmıştı:
> Script Php ve MySQL tabanlı çalışıyor. Küçük bir python scriptiyle kaynak
> depodaki tüm pspec'leri tarayıp bilgi alıyor, MySQL'e ekliyor. Sonrasında
> Php ile kullanıyorum. PEAR::DB paketi ile gettext anlaşamıyor, bu sorun
> çözüldüğünde site her dile çevrilebilecek, yine de emin konuşmayayım. nl_NL
> , en_EN ve de_DE locale'de sorun çıkmıyor, anlayamadım..
Biraz yavaş bir yöntem, depodaki her güncellemede aynı şeyi mi yapıyor, iç
yapısı hakkında biraz daha bilgi verebilirsen detaylı yorum yapabiliriz.

Daha önce benzer bir betik yazmıştım diye hatırlıyorum, pspec tarayıp
veritabanına yazmak yorucu bir iş olduğundan doğrudan pisi-index.xml'den
ayırıyordum diye hatırlıyorum.

Sonra vazgeçtim tabii, pisi.specfile kullanmak daha kolay.

> kde-i18n paketlerinin url adresi yanlış. Bunun nedeni component parse edip
> url'yi oluşturması. kde-i18n paketlerini "desktop.kde.i18n" şeklinde olması
> gerekiyor.
Düzeldi :)

> Pspec.xml dosyasından paketin son versiyon bilgisini alamadım, alsaydım son
> versiyon da gözükecekti. Dependency bilgileri de aynı şekilde. Bu konuda
> yardımcı olursanız bu bilgilerin görünmesini de sağlayabilirim.
pspec.xml'i ne ile parse ediyorsun? sıradan bir xml parser ile bilgileri
alabilirsin.

> Script hakkındaki görüşleriniz/önerileriniz nelerdir?
Buradan güzel gözüküyor, bir textbox bir combobox bir de button :)

* Arama yaptıktan sonra paketleri alfabetik sıralasa hoş olmaz mı?

Sevgiler
--
Ahmet AYGÜN - ahmet~pardusman.org