[Gelistirici] Paket Araması İçin Web Arayüzü

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
24 Kas 2006 Cum 22:04:28 EET

Merhaba,

Her ne kadar bu versiyonunda arayüz var denmese de ileride güzel bir
tasarıma oturtunca çok iyi olacak.

http://88.255.74.20/search

Adresinden scripti deneyebilirsiniz. Select menusunden bir kategori seçer ve
paket alanını boş bırakırsanız o kategorideki tüm paketleri listeler. Paket
araması da tüm depolarda yapar. Şu an sistemde olan depolar şunlar;

Devel
Pisidepo
3rd_Party
Playground

Script Php ve MySQL tabanlı çalışıyor. Küçük bir python scriptiyle kaynak
depodaki tüm pspec'leri tarayıp bilgi alıyor, MySQL'e ekliyor. Sonrasında
Php ile kullanıyorum. PEAR::DB paketi ile gettext anlaşamıyor, bu sorun
çözüldüğünde site her dile çevrilebilecek, yine de emin konuşmayayım. nl_NL
, en_EN ve de_DE locale'de sorun çıkmıyor, anlayamadım..

kde-i18n paketlerinin url adresi yanlış. Bunun nedeni component parse edip
url'yi oluşturması. kde-i18n paketlerini "desktop.kde.i18n" şeklinde olması
gerekiyor.

Pspec.xml dosyasından paketin son versiyon bilgisini alamadım, alsaydım son
versiyon da gözükecekti. Dependency bilgileri de aynı şekilde. Bu konuda
yardımcı olursanız bu bilgilerin görünmesini de sağlayabilirim.

Script hakkındaki görüşleriniz/önerileriniz nelerdir?

Eren.