[Gelistirici] /etc/skel

Koray Löker loker at pardus.org.tr
24 Kas 2006 Cum 11:51:05 EET

24 Kas 2006 Cum 00:21 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Zaten yetiştirebilirsem, ki elimden geleni yapacağım, bunu zaten
> kullanıcıya soracağız kaptan ile, bu senaryoda (kaptan ile kullanana
> sormak) bir sorun görüyor musunuz diye sorumu yeniliyorum o zaman :)
Kaptan'a sormasak bile sürüm notlarında "yenilikçi bir menü tasarımı, deneyin,
beğenmezseniz sağ tuşla alışık olduğunuz eski menüye dönebilirsiniz" yazarız.
Ahmet amca bile bunu anlar diye tahmin ediyorum. Ki Kaptan güzel fikir,
sadece onun ÖSS düzenler hale geldiği bir durum canlandı gözümün önünde,
içimden bir ses de sürüme öyle bir Kaptan yetişmeyeceğini düşündürdü...
Hayırlısı...

Kickoff'un konsept tasarımcısını yıllardır takip ve takdir ederim... Bence bu
tip yenilikler kullanıcı önüne atılmadıkları müddetçe güdük ve kullanışsız
algılanmaya mahkum kalırlar, kullanıcı eleştirileri ile de pişerler...

Bizim de sonuçta eli yüzü düzgün eleştirileri toplayıp SuSe'de bu işle ilgili
geliştiricilere mail atabilmek gibi bir olanağımız var çok şükür. Böylece
belki düşündüğümüzden çok daha hızlı biçimde Görkem'in, Mehmet'in
eleştirilerini yumuşatan, dönüştüren bir yapıya kavuşma ihtimalimiz olur.

En nihayetinde kullanıcılara 5. Boyut falan tanımlayıp feleklerini falan da
şaşırtmayacağız ya, biraz alengirli bir deneme yapmış olacağız, bir tuş
hareketiyle de bundan vazgeçebilecekler...

Go, go, go! diyorum...

--
Koray Löker
/// Özgür işletim sistemi: http://www.pardus.org.tr ///