[Gelistirici] /etc/skel

gorkem at pardus.org.tr gorkem at pardus.org.tr
23 Kas 2006 Per 23:55:44 EET

> 23 Kas 2006 Per 19:52 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
>
> Yanar döner insanlarız biz :) beta2 için klasik kmenü ile devam ama
> sürümde
> yerelleştirmesi de yapılmış kickoff ile çıkalım diyoruz, buna itiraz var
> mıdır? (Klasik menü Programlar alt menüsü altında gelecek tabi bu durumda)

Ben yukarıdaki söylediklerini tam olarak anlamadım, dolayısıyla yanlış
anlaşılma olabilir: Yerelleştirilmiş kickoff'un olmasına her zaman evet,
ama henüz yeterince test edemediğimiz ve benim fare ile kullanırken çoğu
zaman zorlandığım bu menü tipinin öntanımlı gelmesine hayır derim.

İyi çalışmalar
Görkem