[Gelistirici] /etc/skel

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
23 Kas 2006 Per 23:36:16 EET

23 Kas 2006 Per 19:52 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Evet şu an pakette öyle ama akşam yemeği sırasında ekin, gürer ben
> konuşurken gene eski menü ile gelelim programlar diyede submenü yaratalım
> dedik, kickoff ile alışkanlık yaratıp 2 gün sonra atıyorum SuSE bırakırsa
> birde onun hataları ile uğraşmayalım dedik, bu baabta gecenin ilerleyen
> saatlerinde eski haline geri alacağım paketi...

Yanar döner insanlarız biz :) beta2 için klasik kmenü ile devam ama sürümde
yerelleştirmesi de yapılmış kickoff ile çıkalım diyoruz, buna itiraz var
mıdır? (Klasik menü Programlar alt menüsü altında gelecek tabi bu durumda)

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/