[Gelistirici] /etc/skel

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
23 Kas 2006 Per 19:52:03 EET

23 Kas 2006 Per 17:15 tarihinde, gorkem at pardus.org.tr şunları yazmıştı:
> "Ontanimli acik" ne demek? Pardus menusune tikladigim zaman standart menu
> yerien artik kickoff gelecek anlaminda mi?

Evet şu an pakette öyle ama akşam yemeği sırasında ekin, gürer ben konuşurken
gene eski menü ile gelelim programlar diyede submenü yaratalım dedik, kickoff
ile alışkanlık yaratıp 2 gün sonra atıyorum SuSE bırakırsa birde onun
hataları ile uğraşmayalım dedik, bu baabta gecenin ilerleyen saatlerinde eski
haline geri alacağım paketi...

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/