[Gelistirici] Güncellemelerde eager ve böyük paketler (ex. openoffice) mevzuu

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
23 Kas 2006 Per 10:35:15 EET

23 Kas 2006 Per 10:11 tarihinde, Faik Uygur şunları yazmıştı:
> Sonuç olarak package-manager upgrade listesinde paketlerin tamamı
> seçilmemişse yani sadece bir takım paketler seçilmiş ise eager'sız upgrade
> yapalım, tümü seçilmiş ise "pisi up"'a denk olsun diyorum. Bunda bir
> sakınca gören var mıdır?

Ofiste şöyle bir karar verdik:

eager kodu kaldırılacak. eagersız davranış öntanımlı olacak. Yani eski haline
dönüyoruz kodun ve eager'ı tamamen kaldırıyoruz. "pisi up" ile eager aynı
kapıya çıkıyor. Bu geri dönüş, fazla test edilmemiş bir kodun ve neredeyse
tüm depoyu dolaşacak, dolayısıyla sistemi yavaşlatacak bir kodun sürüme
girmesinden daha iyi olacak.

kernel güncellendiğinde alsa-driver da otomatik güncellensinden ve ya tam
tersinden buraya gelmiştik. Şimdilik bu sorunu da ses çalışmıyorsa
alsa-driver'ı ya da tüm güncellemeleri tamamla ondan sonra bak şeklinde
görecez. Bu bağlamdaki diğer paketler için de aynı şekilde görecez.

- Faik