[Gelistirici] Dil paketleri nasil CD'ye?

A. Murat Eren meren at pardus.org.tr
20 Kas 2006 Pzt 22:11:39 EET

 Merhabalar,

On Monday 20 November 2006 12:58, Gürer Özen wrote:
> Yer sorunu olmasaydı yardım ve ses dosyalarını bile koymayı tercih ederdim.
> Bir tane ürün çıkarıyor olmamız ve bunun bir CD de tüm temel destekleri
> içeriyor olması hem bizim hem kullanıcıların işini çok kolaylaştırıyor. İlk
> önceliğimiz tabiki sürücüler ve ufak kurtarma/onarım araçları. Sonra temel
> masaüstü ihtiyaçları geliyor. Arta kalan yere faydalı olabilecek şeyleri
> sığdığı kadar koymaya çalışıyoruz. Bu konuda şu paket bu paket şeklinde
> fikriniz varsa mutlaka belirtin.
>
> Bunun dışında isteyen Pardusman ile (söz kullanım belgesini yazacağım :)
> [...]

 Gürer'in söylediklerine tamamen katılıyorum.

 Öte yandan şöyle bir fikrim var: daha önce İspanya'dan kritik yapan arkadaş
yazısında sadece offical olarak desteklenen diller için klavye seçenekleri
olduğundan yakınmıştı kurulum esnasında. Bence güzel bir noktaya değinmiş,
daha fazla klavye setini desteklemeliyiz..

 Klavye seti konusunda çok daha geniş bir yelpazede destek verip, seçilen
klavye setinin ait olduğu dil eğer desteklediğimiz diller içerisinde olmadığı
için ilgili paketler kurulum CD'si içerisinde yoksa, kullanıcıya KDE için dil
paketlerini kurulum sonunda Kaptan'da bir mesaj ile depodan yükleyebileceğini
söyler, hatta "buraya tıkla kuralım" diyebiliriz. Nasıl duyuluyor?

 Hoş bir sürpriz olurmuş gibi geliyor bana (80. porta telnet ile sürpriz yapar
gibi (aaah ah)).

 Selamlar.
--

 A. Murat Eren

--
 Gnome seems to be developed by interface nazis,
 where consistently the excuse for not doing