[Gelistirici] Dil paketleri nasil CD'ye?

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
20 Kas 2006 Pzt 18:31:19 EET

20 Kas 2006 Pts 18:18 tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Help'leri olmadigi icin bu diller tam destekleniyor olmayacak ki.
> Onlari internetten indirmeleri gerekecek yine.
>
> Kirpip kirpip yildiz yapmak iyi bir yontem degil bence. Openoffice'in
> Base'ini Math'ini ayiralim kisimlarina hic girmiyorum.
>
> Bu sekilde yapiyoruz diye karar verdiyseniz soyleyiverin, nefes
> tuketmeyeyim acikcasi. Ikna olmak zorunda da degilim. Her konuda da
> ayni fikirde olmak zorunda degiliz.

Beta2, rc v.s için zaten karar vermiştik, karar vermesek paketleri
bölmezdim :) fakat sürüm için daha anlamlı ve alternatif bir yol varsa o
zaman bunu uygulayabiliriz.

Soruları sormamın amacı beni ikna et ya da nedir eteğindeki taşlar değil,
CD'de bence zaten yeterince şey var, herşeyi CD'ye koyunca package-manager
anlamını yitirmeye başlıyor, bu tek locale cd'ye girsin durumunda çıkan ~7
MB'a daha ne konulabilir, 7mb'a o koyacaklarımızı koymak için ortaya n tane
cd çıkartmaya değer mi sorularının cevaplarını arıyorum sadece.

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/