[Gelistirici] Dil paketleri nasil CD'ye?

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
20 Kas 2006 Pzt 18:18:57 EET

Mon, 20 Nov 2006 18:11:18 +0200, "S.Çağlar Onur"
<caglar at pardus.org.tr> :

> Toplamda 10.8 MB yer kaplıyorlar şimdi şu anda CD'de olmayan ve bu
> paketleride CD'ye almadığımızda boşalan bu 10MB'a ne koyunca daha
> güzel olacak? Bu koyduklarımız her ne olacaksa (oyun? ek uygulama?)
> bu dilleri desteklemekten (ki neredeyse sadece bu diller + TR ile
> dünya üzerinde konuşuşan dillerin heralde kabaca %60'ını falan
> kapsıyoruz) daha faydalı olacak?
Help'leri olmadigi icin bu diller tam destekleniyor olmayacak ki.
Onlari internetten indirmeleri gerekecek yine.

Kirpip kirpip yildiz yapmak iyi bir yontem degil bence. Openoffice'in
Base'ini Math'ini ayiralim kisimlarina hic girmiyorum.

Bu sekilde yapiyoruz diye karar verdiyseniz soyleyiverin, nefes
tuketmeyeyim acikcasi. Ikna olmak zorunda da degilim. Her konuda da
ayni fikirde olmak zorunda degiliz.

Not : Cin'de 1+ milyar insan yasiyor. Ispanyolca 22 ulkede konusuluyor.
%60 hesabina dalmayayim dedim ama dayanamadim (ve vazoyu kirdim).

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693