[Gelistirici] Digikam CD'ye?

Furkan Duman coderlord at gmail.com
20 Kas 2006 Pzt 14:48:21 EET

On 11/20/06, Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> wrote:
>  DE 21MB, NL 9MB, vs. vs. dokuman ses ne varsa ayrı paket olursa çok iyi olur
> (ikişer paket olsa dil başına :). Diğer dilleri de yapmışken ayırmakta fayda
> var, yarın öbür gün çakışma vb. şeylerle uğraşmayız.

Benim anlamadığım birşey var. Haydi zamanında intergalactic olalım
diye el atıp kde dil paketlerini de yaptık ama. Bu iş için neden hala
emek harcadığımızı anlamıyorum.

Bir Alman veya Fransız veya Hollandalı eğer Pardus'u kendi dilinde
kullanmak istiyorsa, internetten paketini indirip kullanır. CD içinde
niye yer ayırdığımızı da anlamıyorum.

Ulusal dağıtımın amaçlarını sizlere hatırlatacak değilim. Ancak
amiyane tabirle "elin gavurunun sorunlarını" çözmek yerine, Türkçe ve
Türkçe çeviri sorunlarımızı çözmeye emek harcasak? İsteyen Alman veya
Hollandalı vatandaş, pisi paketlemeyi öğrenir, kendi dili ile ilgili
nasıl birşey istiyorsa katkısını yapar diyorum.

--
Furkan Duman