[Gelistirici] Müzik CD'si takınca görülen davranış

Koray Löker loker at pardus.org.tr
17 Kas 2006 Cum 16:26:40 EET

17 Kas 2006 Cum 15:43 tarihinde, Ismail Donmez şunları yazmıştı:

> Ama KsCD her yerde çalışmıyor sorun orada,
Bu önermeyi hiç duymamış olayım, sorun buysa bunu çözelim...

> playlisti silmesi de normal zira bu CD'yi çal diyorsun ona :-)
Bu hiç de normal değil, zira amaroK'un derdi senin müzik arşivin içinden,
senin belirlediğin bir koleksiyon yaratıp yönetmesi...

Hal böyleyken, playlist yaptığında hala eski usül, gidip bir yerlere pls
olarak kaydetme seçeneğini getiriyor. Bu seçenek de bana dedirtiyor ki, ne
anladım ben yeni nesil müzik çalardan...

--
Koray Löker
/// Özgür işletim sistemi: http://www.pardus.org.tr ///