[Gelistirici] Müzik CD'si takınca görülen davranış

Koray Löker loker at pardus.org.tr
17 Kas 2006 Cum 16:04:34 EET

Merhaba,

17 Kas 2006 Cum 13:36 tarihinde, Ismail Donmez şunları yazmıştı:
> - Amarok default olsun ki öyle artık ama bunun sebebi alfabetik sıralama
> - Kscd altta kalsın

> Neden? KSCD benim laptopta out-of-the-box ses çıkartamadı bile, Amarok
> güzel güzel çalıştı, digital playback açtım yine ses alamadım.
O senin laptopun saçmalığıdır... amaroK bu işi yapması gereken son
programlardan biri bence... mplayerla aç daha iyi... hem basit bir arayüz
sunmuş olursun, hem de adam gibi çalar...

amaroK, jukebox modeli yazılımlardan olduğu için veritabanı mantığıyla
yaklaşıyor, öyle bir yaklaşıma da tak-çıkar bir medyadan içerik sağlamak
kendi içinde zaten saçma sapan bir mantık.

Kaldı ki, CD'lerin cdtext vb. bilgileri yerine musicbrainz kullanma takıntısı
yüzünden dijital/analog tartışmasında geçen cpu vs. olaylarına etkisini söz
konusu bile etmiyorum.

--
Koray Löker
/// Özgür işletim sistemi: http://www.pardus.org.tr ///