[Gelistirici] 96dpi olayı

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
17 Kas 2006 Cum 15:10:30 EET

> Ama benim dediğime gelicez sonunda RandR default 96dpi yapmaya çalışıcak
> çünkü daha önceden de dediğim gibi Microsoft bunu yapıyor, Web
> tasarımcıları fontları buna göre seçiyor vs.

 96dpi yapalım, ama .Xresource ile yapmayalım diyorum :)

> P.S: Keith Packard olmasa X hala 70'lerdeydi yahu :
> Xft2,Fontconfig,XCursor,RandR,Composite, ...

 Sizin intel kartlarda dpi in düzgün ayarlanmaması da onun kodundan, eskiden
yaptıklarına birşey demiyorum xorg güzel bir "devrim" oldu, bu aralar saldı
diyorum. Ekranın gerçek boyutunu (bakınız "Display dimensions") bulamayınca
inteller 75x75 e düşüyor.