[Gelistirici] Müzik CD'si takınca görülen davranış

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
17 Kas 2006 Cum 13:10:06 EET

17 Kas 2006 Cum 13:36 tarihinde, Ismail Donmez şunları yazmıştı:

> Benim oyum ( az önce bir müzik CD'si deneme şansım oldu ve kdebase'in
> sahibi benim ha-ha</nelson> ) :
>
> - Kaffeine gitsin
> - Amarok default olsun ki öyle artık ama bunun sebebi alfabetik sıralama
> - Kscd altta kalsın
>
> Neden? KSCD benim laptopta out-of-the-box ses çıkartamadı bile, Amarok
> güzel güzel çalıştı, digital playback açtım yine ses alamadım.
>
> /ismail

Dijital playback için yine neyse, olabilir ama Amarok olacak gibi değil.
Playlist'i silip sadece CD tracklerini eklersek başka bir dert, varolan
playliste ek yaparsak başka bir dert - cd'yi çıkarttığında artık çalamadığın
bir sürü track listede kalıyor. Kısaca, Amarok is a no-no :-P

--
Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr>

... There is no problem which cannot be solved with a sufficiently long
    filename. - akpm