[Gelistirici] Müzik CD'si takınca görülen davranış

Ismail Donmez ismail at pardus.org.tr
17 Kas 2006 Cum 13:36:09 EET

13 Kas 2006 Pts 20:25 tarihinde, Görkem Çetin şunları yazmıştı:
> Merhaba
>
> Pardus 2007 beta1'e bir müzik CD'si takınca ekrana çıkan pencerede
> şunlar var.
>
> * Play (kscd)
> * Amarok
> * Kaffeine
> * Extract and encode (bunu düzelteceğim)
>
> Burada Kscd CD'yi çalmıyor (kmix'te ek ayar gerekiyor, kim bilir hangi
> son kullanıcı yapabilir?). Kaffeine'i de silmeyi öneriyorum. Dolayısıyla
> sadece Amarok kalmalı, zira bizim seçtiğimiz müzik çalma programı
> kendisidir.

Burada çeviriler çok eksik kalmış önce bunu belirteyim,

Benim oyum ( az önce bir müzik CD'si deneme şansım oldu ve kdebase'in sahibi
benim ha-ha</nelson> ) :

- Kaffeine gitsin
- Amarok default olsun ki öyle artık ama bunun sebebi alfabetik sıralama
- Kscd altta kalsın

Neden? KSCD benim laptopta out-of-the-box ses çıkartamadı bile, Amarok güzel
güzel çalıştı, digital playback açtım yine ses alamadım.

/ismail