[Gelistirici] beta2

Ismail Donmez ismail at pardus.org.tr
15 Kas 2006 Çar 21:10:07 EET

15 Kas 2006 Çar 21:02 tarihinde, Ismail Donmez şunları yazmıştı:
> 15 Kas 2006 Çar 20:54 tarihinde, Gürer Özen şunları yazmıştı:
>
> media:/ düzgün gözüküyor şu anda ama harddiske ulaşayım derken
> çıkan "Permissions denied" hatası hala duruyor, debug da şu çıktı:

Biraz daha debug ettim,

halbackend.cpp HALBackend::setVolumeProperties fonksiyonu içinde satır 452:

        libhal_volume_is_mounted(halVolume)

burda libhal_volume_is_mounted False döndürüyor ama aslında cihaz mounted
( /dev/hda1 / zaten )

/ismail