[Gelistirici] beta2

Ismail Donmez ismail at pardus.org.tr
15 Kas 2006 Çar 21:02:01 EET

15 Kas 2006 Çar 20:54 tarihinde, Gürer Özen şunları yazmıştı:
> İsmail kde sorununu bulmuş çözecek, ben de usb/firewire cdrom/disklerden
> boot ile ilgili sorunu tamamlıyorum bu akşam. Yarın/Cuma sabahı gibi beta2
> inşasını yapabiliriz.

media:/ düzgün gözüküyor şu anda ama harddiske ulaşayım derken
çıkan "Permissions denied" hatası hala duruyor, debug da şu çıktı:

kded: ERROR: mount failed
for /org/freedesktop/Hal/devices/volume_uuid_aee123f6_4ebe_4c0c_9a95_311cdad3c9f1:
org.freedesktop.Hal.Device.Volume.PermissionDenied - Device /dev/hda1 is
listed in /etc/fstab. Refusing to mount.
kded: ERROR:
mounting /org/freedesktop/Hal/devices/volume_uuid_aee123f6_4ebe_4c0c_9a95_311cdad3c9f1
returned Permissions denied

mount edilmiş cihazı tekrar mount etmeye çalışıyor sonra fstab içinde bu deyip
çıkıyor.

Henüz sorunu bulamadım ama Çağlar'ın bir fikri vardır belki.

/ismail