[Gelistirici] Öneri: planet.pardus.org.tr

Ahmet AYGÜN ahmet at pardusman.org
14 Kas 2006 Sal 14:05:23 EET

Merhaba

14 Kas 2006 Sal 13:13 tarihinde, Ali Işıngör şunları yazmıştı:
> Bilmiyorum; Flamancası, İtalyancası, İngilizcesi ile karışık bir planetin
> çok daha "eğlenceli" ve "okunur" olacağını düşünüyorum.
Pek katılamıyorum, içeriğin 2/3'ünü anlamayacağım bir planet neden eğlenceli
gelsin ki bana?

İtalyanca takip etmek isteyen pardus.it'e, Hollandaca takip etmek isteyen
pardus-linux.nl'e baksın demek istiyorum. (Bunu söylerken pardus.it ve
pardus-linux.nl'de sadece haber sınıfında yazılar yayınlandığını göz önünde
bulunduruyorum.)

Benim planet hakkında fikirlerim farklı, bir planet.kde gibi olsun isterim.

Her geliştiricinin (yerli/yabancı) günlüğü olsun ama büyük çoğunluğu İngilizce
entryler olsun (arada bir anlayamayacağımız entrynin zararı olmaz herhalde),
Hollanda'daki geliştiricinin de blogu olsun Türkiye'dekinin de.

Ama mesela bizim İtalyan geliştiricimiz yok ki, İtalyanca haberleri biz (Ali
Işıngör) hazırlıyoruz sonuçta. Ha yarın bir gün İtalyan geliştiricimiz olursa
ne yaparız? Blogunu planet'e ekleriz :)

~2ykr.

Sevgiler
--