[Gelistirici] Beta: NL ve DE desteği

Görkem Çetin gorkem at pardus.org.tr
13 Kas 2006 Pzt 14:57:29 EET

Doruk Fisek wrote On 13-11-2006 13:48:
> Mon, 13 Nov 2006 10:19:54 +0200, "Furkan Duman" <coderlord at gmail.com> :

> Dil dosyalari gercekten cok yer kaplayabilirler. Ornegin Almanca
> kde-i18n dosyasi tek basina 21 MB. Iki gun sonra bu dillere baskalari
> da eklendiginde, CD'de program atip duracagiz.
>
> Onun yerine soyle bir oneriye nasil bakarsiniz? DVD surumu tum dilleri
> desteklesin. CD surumunu ise her dil icin farkli kurulum ISO'su olarak
> cikaralim, sadece o dil ve Ingilizce'yi desteklesin. Ustelik GRUB
> menusunun ilelebet uzamasini da engeller.

DVD'ye başka görevler yüklendiği sürece sorun değil, ama sadece dil
paketleri DVD'de sürümünde olacaksa, gereksiz diye düşünüyorum. Şu anda
3-4 dile tam desteğimiz var, diğer dillerin "desteklenmesi" demek, bu
konuya zaman yatırımı yapacak kişilerin bulunması anlamına geliyor.
Hollandaca ve Almanca için bu geçerli, ama diğerleri için pek değil.

İyi çalışmalar
Görkem