[Gelistirici] Beta: NL ve DE desteği

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
13 Kas 2006 Pzt 13:48:36 EET

Mon, 13 Nov 2006 10:19:54 +0200, "Furkan Duman" <coderlord at gmail.com> :

> Bu dosyaların sistemimde bulunmasını istemiyorum. Mümkünse Yalı dil
> seçimine göre karar vererek ilgili bağımlılıkları kursun. Hatta daha
> iyisi, bu dil dosyaları cd de hiç yer almasın. Seçime göre internet
> üzerinden, depodan indirilsinler.
Dil dosyalari gercekten cok yer kaplayabilirler. Ornegin Almanca
kde-i18n dosyasi tek basina 21 MB. Iki gun sonra bu dillere baskalari
da eklendiginde, CD'de program atip duracagiz.

Onun yerine soyle bir oneriye nasil bakarsiniz? DVD surumu tum dilleri
desteklesin. CD surumunu ise her dil icin farkli kurulum ISO'su olarak
cikaralim, sadece o dil ve Ingilizce'yi desteklesin. Ustelik GRUB
menusunun ilelebet uzamasini da engeller.

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693