[Gelistirici] Beta: NL ve DE desteği

Furkan Duman coderlord at gmail.com
13 Kas 2006 Pzt 10:19:54 EET

On 11/13/06, Barış Metin <baris at pardus.org.tr> wrote:
> İlk hata kapatıldı. İkincisi için bir karar almamız gerekiyor. Hataya yazdığım
> gibi, desteklenen yereller aslında YALI'nın bağımlılığı değil, sistemin
> bağımlılığı. Bu yereller sistemde bulunmadığı için service gibi komutlar da
> çalışmıyor, vs...
>
> Çözüm için öneriniz nedir? Bahsettiğim gibi bağımlılığı YALI paketine eklemek
> kurulum için sorunu çözecek ama bana doğru çözüm olarak gözükmüyor.

Bu sorun kapsamında birşeyi dile getirmek istiyorum. nl ve de için kde
dil paketleri bağımlılığı konulacağından Türkçe bir kurulumda da bu
dil dosyaları kurulu gelmekte.

Bu dosyaların sistemimde bulunmasını istemiyorum. Mümkünse Yalı dil
seçimine göre karar vererek ilgili bağımlılıkları kursun. Hatta daha
iyisi, bu dil dosyaları cd de hiç yer almasın. Seçime göre internet
üzerinden, depodan indirilsinler.

Bununla ilgili bir de hata kaydı açacağım. İlgilenmeniz ümidiyle..

Herkese kolay gelsin. :)

--
Furkan Duman