[Gelistirici] Bileşenler

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
7 Kas 2006 Sal 13:03:36 EET

Selamlar;

Haftalık bu Çağlar'a durup dururken battı serimizin yenisine hoşgeldiniz. Bu
bölümde kahramanımız bileşen'lere kuruyuor. Şöyleki;

applications/powermanagemant/kpowersave orda dururken desktop/kde/kerry mesela
neden burda sorusu ile başlayıp zamanında Gürer'in bileşenleri dizin yapısı
ile tutamayız laflarını birleştirdim ve şunu öneriyorum.

Depodaki bu iç içe geçmiş dizin yapısından vazgeçelim, herşey devel/ altında
olsun ( ya da paket bulmak zor olacaksa ilk zamanda olduğu gibi a/ b/ c/ gibi
ilk harfleri ile başlayan dizinlere atılsınlar), component.xml içine de hangi
paketlerin hangi bileşene ait olduğu yazılsın, belki bir paket birden fazla
bileşenin parçası olamaz öngörümüzü ve hiçbir işe yaramayan IsA taglarınıda
atar bir paketi birden fazla bileşene sokarak daha temiz ve işlevsel bir hale
getirebiliriz.

Yorumlar/öneriler...

Saygılar
--