[Gelistirici] Tasma NL çevirileri

Barış Metin baris at pardus.org.tr
3 Kas 2006 Cum 14:41:37 EET

03 Kas 2006 Cum 13:12 tarihinde şunları yazmıştınız:
> Bu dosyaların Willem ya da bir başkası tarafından çevrilmesi gerekiyor,
> KDE'de *.directory dosyaları göremedim ben.
>
> Bir de Barış,
>
> kde-settings.menu dosyasında sadece Türkçe isimler var bunu nasıl yapıcaz?

O dosyanın öyle kalmasında bir sorun yok. İlgili directory dosyasından
okunuyor yerel ismi zaten.

Fakat desktop dosyalarını kdebase paketinde yamalayıp (X-KDE-tasma-*
 eklenmesi gerekiyor) Tasma'dan çıkartmak iyi fikir olur. Böylelikle .desktop
 dosyaları için çevirileri senkronlamak için uğraşmayız.

directory dosyaları için bileşenleri biz tanımladığımız için çevirilerin
desteklediğimiz diller için yapılması gerekiyor.

--
Barış Metin