[Gelistirici] Pardus 1.1 için ek arkaplanlar

Görkem Çetin gorkem at pardus.org.tr
31 Mayıs 2006 Çar 22:40:16 EEST

Doruk Fisek wrote On 31-05-2006 21:22:
> Damgadan farkli seyler anladik saniyorum. Benim damgadan kastettigim
> Pardus logosu, yaninda surum 1.1 ve altinda tubitak/uekae yazmasi degil.
> Pardus'a ozgu olmasi, Pardus'la ozdeslesmesi idi.
>
> Eger arkaplanlardaki o "damga" itici ise, daha kucuk bir yazi tipi ile
> bir koseye Pardus, vs tarzi bir paraf atilabilir. Surekli goze
> carpmayan ama arandiginda gorulebilen.

Merhaba

Kimi arkaplanlarda makul duruyor (hatta, neden olmasın?), ancak
hepsinde mi düşünüyorsun? Bu durum bana insanlara bedava
tşört verip "alın giyin, sizin olsun" dedikten sonra reklam olsun
diye üzerinde kocaman bir "HUGO BOSS" yazdığını görmelerini (ve
rahatsız olmalarını) anımsattı.

Serdar'ın listeye gönderdiği arkaplanlar çok hoş duruyordu, bu arada.
Umut'un yaptıklarının yanında, masaüstünü zenginleştirecek, keyif
verecek, farklı renk temalarıyla güzel duracak, biraz da "eğlendirecek"
bir kaç arkaplanın, belki bahsettiğin gibi bazılarının arkasında bir
paraf olacağı şekilde durması iyi olacak. Bu arkaplanlardan bazılarının
da geliştiricilerin çektikleri fotoğraflardan oluşması da ayrı bir katma
değer / gündem yaratacaktır.

İyi çalışmalar
Görkem