[Gelistirici] Pardus 1.1 için ek arkaplanlar

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
31 Mayıs 2006 Çar 21:22:19 EEST

Tue, 30 May 2006 19:42:41 +0300, Görkem Çetin <gorkem at pardus.org.tr> :

> Bir doğa, bir bitki, bir hayvan görünümünün arkasında bence Pardus
> kafasının pek bir işi yok. İlla da her arkaplanda Pardus damgası
> koymaya çalışmak iticiliğe neden olabilir.
Damgadan farkli seyler anladik saniyorum. Benim damgadan kastettigim
Pardus logosu, yaninda surum 1.1 ve altinda tubitak/uekae yazmasi degil.
Pardus'a ozgu olmasi, Pardus'la ozdeslesmesi idi.

Eger arkaplanlardaki o "damga" itici ise, daha kucuk bir yazi tipi ile
bir koseye Pardus, vs tarzi bir paraf atilabilir. Surekli goze
carpmayan ama arandiginda gorulebilen.

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693