[Gelistirici] Servis-Kga düğme durumları

Furkan Duman coderlord at gmail.com
17 Mayıs 2006 Çar 20:38:30 EEST

On 5/17/06, Bahadır Kandemir <bahadir at pardus.org.tr> wrote:
> Local ve Script türündeki servislerin durdurulmaması gerekir diye düşünerek
> bu kısıtlamayı getirdim, ancak fikrim değişti. 1001 sebeple her iki servis
> türünün de durdurulması/başlatılması gerekebilir.

Kesinlikle haklısın. Bazı local servislerimi başlatmak için
servis-kga'yı açtığımda disabled düğmeler hoş olmuyordu.

Ancak anladığım kadarıyla servis-kga root hakkı gerektirmeden
servisleri açıp kapayacak. Tabii aslında Comar bunu yapan.. Normal bir
kullanıcının servislerle oynayamaması gerektiğini düşünüyorum.
Makinamı paylaştığım kişinin istediği servisi açıp kapayabilmesi doğru
mu?