[Gelistirici] Servis-Kga düğme durumları

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
17 Mayıs 2006 Çar 20:29:16 EEST

Çarşamba 17 May 2006 20:04 tarihinde, Furkan Duman şunları yazmıştı:
> Merhabalar,
>
> Bahadır acaba burası böyle olmasa, servis-kga beni benden korumasa,
> bunu comar acl'inde halletse? Düğmelerin server tipi harici öntanımlı
> disable oluşu rahatsız edici değil mi?
>
>      def slotItemClicked(self, item):
> +        if  item.type != "server":
> +            self.mainwidget.pushSwitch.setEnabled(0)
> +            self.mainwidget.pushSwitch2.setEnabled(0)
> +            return
>
> Görüşürüz.

"Server" tipinde olmayan servisler iki türde: local ve script. Scriptler,
sistem açılırken ve kapanırken çalıştırılması gereken bir dizi komuttan
ibaret. Local'ler ise yerel hizmet sunucuları.

Local ve Script türündeki servislerin durdurulmaması gerekir diye düşünerek
bu kısıtlamayı getirdim, ancak fikrim değişti. 1001 sebeple her iki servis
türünün de durdurulması/başlatılması gerekebilir.

Teşekkürler,
Bahadır