[Gelistirici] xmill v.s bzip2 || gzip

Eray eray at uludag.org.tr
27 Mar 2006 Pzt 23:10:59 EEST

Pazartesi 27 Mart 2006 21:59 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:
> Pazartesi 27 Mart 2006 22:58 tarihinde, Eray şunları yazmıştı:
>
> Tabi tartışacağız kodun detayları ile ilgili, tartışmamamız için herhangi
> bir sebep yok ki ortada. Hepimiz bu dağıtımın ve hatta ilgili programın
> geliştiricileriyiz.

Fazla ayrinti olmasindan dem vurdum Baris, hepimiz turlu ozellikleri
tartisiyoruz yoksa, haklisin. Ben ya 7zip ya da xmill kullanacaktim, xmill
daha iyi sikistirdigi icin onu sectim. Bu ozellik de, bildirilmis bir hata
uzerine gelistirildi, ondan once de acik acik tasarimi uzerine konusuldu.

Gelistirmesi bittikten sonra yok onu sil bir daha yap benim calisma tarzima
pek uymuyor, rahatsizligim da oradan. Ve gercekten bundan onemli konular
oldugunu dusunuyorum, dedigim gibi pisi archive formati basta olmak uzere.

Firefox .xmi dosyasini acmasa ne oluyor, anlasam? Koyariz gerekiyorsa
uzantinin karsiligi birsey acar firefox. Ama ben web browser'la ilgili bir is
yapmamistim.

Saygilar,

--
Eray

PS: xmill'in bir takim ilginc ozellikleri var daha da iyi oranlar elde etmeyi
saglayabilecek zamaninda ufak bir makalesi vardi onu okumustum, uzerinde ne
yapilabilecegini de gormek istiyorum, evet.