[Gelistirici] pisi-svn

A. Murat Eren meren at uludag.org.tr
26 Mar 2006 Paz 23:48:55 EEST

 Merhaba,

On Monday 27 March 2006 00:05, Faik Uygur wrote:
> Bence de endişelerinde haklısın. Ama herkesin kendisine ait bir
> repository'si olsun gibi bir görüşde de değildim. Development trunk'da
> devam etmeli kesinlikle. Tüm bugfixler de zaten trunk'da mevcut. Sadece
> uzun süreli olacağı ve bu sürede trunk ile çalışacakları engelleyeceği
> düşünülen _iş_, ayrı bir yerde yapılıp trunk'a merge edilebilir. Bu iş
> bitince zaten yine herkes trunk'da çalışıyor. Bu iş bir feature olabilir
> ya da bugfix olabilir.

 Burada söylediklerine,

> Yazacağım bir feature'ın önce unittest'ini yazıp dediğin gibi
> feature'ın fonksiyonel kısımlarının çalıştığından emin olup adım adım
> ilerleyebilirim. Tüm unittestleri çalıştırıp hepsinin çalıştığına emin
> oldukça commit edebilirim. Ama bu da ne kadar uygulanabilir
> bilemiyorum. Geliştirme esnasında unittestlerin çoğu fail olabilir. O
> zaman commit etme diyeceksin :) Ama uzun bir iş bu. O an eklediğim bir
> feature'ı bir hafta boyunca çalışana kadar commit etmeyip diskimde de
> tutmak istemiyorum. Adım adım kendi içinde bütünlüğü olan kısımlarını
> commit edebilmek istiyorum.

 Ve burada söyledikelerine bakınca (ki ikisinde de haklı olduğunu
düşünüyorum),

> Bilemiyorum ki meren kardeş, bir orta yol bulsak. :)

 sanki orta yol, unittest'leri kıran state'teki bir işi devel'e commit etmek
yerine, dediğin gibi ayrı bir yerde geliştirmeye devam etmek ve sonra,
unittest'leri kırmayan hale geldiğinde devel'e merge etmek olabilirmiş gibi
görünüyor ve ben bunda mantıksız bir şey göremiyorum :)

 Selamlar.
--

 A. Murat Eren
 meren at uludag.org.tr
 http://cekirdek.uludag.org.tr/~meren/
 0x527D7293,
 7BCD A5A1 8101 0F6D 84A4  BD11 FE46 2B92 527D 7293

--
 Gnome seems to be developed by interface nazis,
 where consistently the excuse for not doing