Re: [Gelistirici] ISO yazmak için uygulama gereksinimi var mı?

Furkan Duman coderlord at gmail.com
21 Mar 2006 Sal 11:56:15 EET

Ücretsiz olan CDBurnerXP Pro var bir de.

http://www.cdburnerxp.se/

Aslında ben önerimde cdrecord'un cygwin'li Win32 derlemesine basit bir
arayüz yazmayı kastetmiştim. ISO dosyayı seç ve yazsın tarzında.

Ancak böyle bir uygulama ile nasıl ISO yazılacağını detaylı, adım adım,
ekran görüntüleriyle anlatmak sanırım daha iyi olacak.