[Gelistirici] xdelta

S.Çağlar Onur caglar at uludag.org.tr
16 Mar 2006 Per 18:49:33 EET

Selamlar;

Uzun zamandır elleyemediğim pisinin xdelta kısmında bugün bir iki önemli hata
düzelttim. pardus-1-test deposuna da denemek için 3 paketin xdelta dosyasını
koydum. SVN'deki pisi ile kdelibs, kdebase ve kdetoys paketlerini
güncellemeyi denerken bu xdeltalar kullanılıyor artık xdeltası olmayan
paketler ise normal şekilde çekiliyor.

Yapmanız gereken kurulum cd'sinde bulunan kdelibs ve kdebase
paketini /var/cache/pisi/packages içine kopyalamak ve "pisi up kdebase
kdelibs" demek, cd yanında olmayanlar içinse eski kdetoys paketini eğer yoksa
http://paketler.uludag.org.tr/pardus-1/kdetoys-3.5.0-5-1.pisi adresinden
çekerek gene /var/cache/pisi/packages altına koymaları ve "pisi up kdetoys"
demeleri yeterli. ( Bunu yapmanızın sebebi xdeltanın eski paket ile yeni
paketin farkını içermesi ve eski paketin arandığı yerde bulunabilmesi)

pardus ~ # pisi up kdetoys
Bu paketler yükseltilecek:
kdetoys
Trying to fetch xdelta:
http://paketler.uludag.org.tr/pardus-1-test/kdetoys-3.5.0-5-1_kdetoys-3.5.1-6-2.xdelta
kdetoys-3.5.0-5-1_kdetoys-3.5. 100%        24.39 KB/s [00:00:00] [bitti]
çalıştırıyor xdelta
patch /var/cache/pisi/packages/kdetoys-3.5.0-5-1_kdetoys-3.5.1-6-2.xdelta /var/cache/pisi/packages/kdetoys-3.5.0-5-1.pisi /var/cache/pisi/packages/kdetoys-3.5.1-6-2.pisi
kdetoys-3.5.1-6-2.pisi [önbellekte]
kdetoys paketi, versiyon 3.5.1, sürüm 6, inşa 2 yerleştiriliyor.
Yeni versiyona yukseltiliyor.
kdetoys paketinin dosyaları arşivden çıkartılıyor
files.xml saklanıyor,
metadata.xml saklanıyor.
/etc/ld.so.cache yeniden yaratılıyor...
Çevre güncelleniyor...