[Gelistirici] Depoya yeni paket eklenmesi

Barış Metin baris at pardus.org.tr
17 Mar 2006 Cum 13:00:22 EET

Cuma 17 Mart 2006 12:29 tarihinde, Ekin Meroglu şunları yazmıştı:
> Bugzillanin tartisma acisindan cook da guzel bir yer oldugunu dusunmuyorum,
> ama dedigin gibi daha  sonra geriye donebilmek ve yeni paket onerilerinin
> tasnif edilebilmesini saglamak icin mantikli gorunuyor. Aklima gelen tek
> karisiklik, hataya eklenecek dosyalarin neler olacagi ve nasil eklenecegi
> konusu, ama ortak bir karara varilip (orn: pspec vs dosya olarak eklenecek,
> varsa files dizini tarball olarak eklenecek deriz sıkıyorum) uygulanabilir
> bence.

Paket dizinini arşivlenerek koyulabilir. Çok daha rahat olur, değil mi?

> Bence guzel, bi de
> acik-yeni_paket-hatalari-kaydi-tutucubasicisi-ve-gelistirici-durtukleyicisi
> (TM) -yani bildiginiz köle :-) - bulursak super olur..

Şu anda _yeni-paket hataları admins at uludag.org.tr'ye gidiyor. Depo sorumlusu
(Çağlar) ve benim de içinde olduğum bir alias bu. Kategori sorumlularının da
içerisinde olduğu başka bir alias tanımlayabiliriz tabi. Ama şu anda bu
yeterli gibi geliyor bana.

iyi çalışmalar,
--
Barış Metin