[Gelistirici] Depoya yeni paket eklenmesi

Ekin Meroglu ekin at fisek.com.tr
17 Mar 2006 Cum 12:29:29 EET

Merhaba;

On Friday 17 March 2006 12:02, Barış Metin wrote:
> [...]
> düşündük. Depoya yeni bir paket eklemek isteyen geliştirici öncelikle yeni
> bir hata kaydı açar. Paketi ilgili hata kaydına ek olarak gönderir. Paketin
> eklenmesi üzerinde orada tartışılır ve uygun görülmesi durumunda paket
> depoya eklenir.

> Bu yöntem bir parça bürokrasiyi içerisinde barındırıyor fakat kararlarımızı
> daha sonra sorgulayabileceğimiz bir ortamda alma getirisi var. Depoya
> eklenecek paketler üzerinde biraz daha kontrollü olmayı da beraberinde
> getiriyor tabi, ki bu istediğimiz bir şey :).

Bugzillanin tartisma acisindan cook da guzel bir yer oldugunu dusunmuyorum,
ama dedigin gibi daha  sonra geriye donebilmek ve yeni paket onerilerinin
tasnif edilebilmesini saglamak icin mantikli gorunuyor. Aklima gelen tek
karisiklik, hataya eklenecek dosyalarin neler olacagi ve nasil eklenecegi
konusu, ama ortak bir karara varilip (orn: pspec vs dosya olarak eklenecek,
varsa files dizini tarball olarak eklenecek deriz sıkıyorum) uygulanabilir
bence.

> Ne dersiniz, yöntem uygun mudur? Bugzilla'da Paketler ürünü altına, "_yeni
> paket" adında bir bileşen açtım. Yöntem üzerinde tartışarak gerekli
> düzenlemeyi yapabiliriz...

Bence guzel, bi de
acik-yeni_paket-hatalari-kaydi-tutucubasicisi-ve-gelistirici-durtukleyicisi
(TM) -yani bildiginiz köle :-) - bulursak super olur..

--
Iyi Calismalar;
Ekin Meroğlu
ekin at fisek.com.tr
Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693